Klachten
Als u een klacht over de bestelde producten heeft, stuur dan een e-mail naar info@akoestiekwebshop.nl met "Klacht" in het onderwerp. In de inhoud van de mail verzoeken wij u de volgende informatie op te nemen:

- Bestelnummer en -datum
- De bestelde goederen
- De aard van de klacht
- Uw verwachting t.a.v. een goede oplossing

Wij zullen uw klacht binnen 5 werkdagen behandelen. U ontvangt een ontvangstbevestiging van de klacht en binnen 14 dagen geven wij een inhoudelijke reactie op de klacht.

Retouren / Ruilen
In bepaalde gevallen (zie algemene voorwaarden) mag u binnen een bepaalde periode een product zonder opgave van reden retourneren. U krijgt dan uw geld terug. Wanneer het recht van retourneren niet van toepassing is, verzoeken wij u om telefonisch contact met ons op te nemen. Wellicht dat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Kijk voor de volledige informatie op onze pagina Herroepingsplicht.